loading...
3ekanS
Admin بازدید : 30 شنبه 20 بهمن 1397 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP با نام دریا

ترانه سرا و آهنگساز : مسیح و آرش AP    تنظیم : مسعود جهانی

.

.

.

متن آهنگ دریا از مسیح و آرش AP :

♫   ♫  3ekans  ♫   ♫

تا گلالودم ماهیتو بگیر بیا این آلوده ماهی رو ببین که چجوری جا گذاشتیش رو زمین

من واسه تو قید دریا رو زدم به در و دیوار تنگت میزدم تو بیابون دلت نفس زدم

دریا بغلم کن بغلم کن که شدم تنها بغلم کن بغلم کن بین نامردا منو تک ننداز

دریا اشتباه کردم که از دست تو سر خوردم توی این مرداب با این آدما بر خوردم بد کم آوردم

♫   ♫   ♫   ♫

♫   ♫  3ekans  ♫   ♫

♫   ♫   ♫   ♫

بیا و این پخش و پلا رو تو جمعش کن دوریت داره بد میسوزونه تو کمش کن

من گم شدم تو دل بی رحم زمونه بیا و این دیوونه رو تو باورش کن

دریا بغلم کن بغلم کن که شدم تنها بغلم کن بغلم کن بین نامردا منو تک ننداز

دریا اشتباه کردم که از دست تو سر خوردم توی این مرداب با این آدما بر خوردم بد کم آوردم

♫   ♫  3ekans  ♫   ♫

.

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش  با نام دریا

دانلود اهنگ با کیفیت 320

دانلود اهنگ با کیفیت 128

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 113
  • بازدید سال : 707
  • بازدید کلی : 2,117